dimarts, d’octubre 05, 2004

Els meus peus tancant l'estiu

Ja sabeu que estic un pèl fotut darrerament, les coses em costen de païr, però he tengut la sort que uns amics se n'anaven a passar el cap de setmana a Eivissa i m'ha anat de fàbula anar amb ells.
Estar en companyia dels amics, especialment de n'Andrés, na Carme i en Tomeu, en un ambient de relax, amb un temps de puta mare per tancar l'estiu. No se pot demanar més. Ara ja reincorporat a la grisa vida laboral ja em sembla molt llunyà el cap de setmana, però estic molt content de veure que hi ha multitud de coses que m'alegren la vida quan n'hi ha una altra que me la complica.
En qualsevol cas, visca el sol, la platja, les aigües netes, la naturalesa, el peix fresc a la planxa, els cubates, els "kojack" i sobretot sobretot els amics.

Comença una nova temporada que ben segur portarà molts canvis, doncs al manco agafem-ho amb ganes!


Els meus peus tancant l'estiu a Cala d'Hort (Eivissa) Posted by Hello