divendres, d’octubre 29, 2004

Canvia el temps

A la fi arriba la tardor! Aquesta setmana ha començat, tímidament, a refrescar però sobretot, a fer vent i a ennigular-se el cel. També han arribat les pluges, que a lo millor arriben a temps perque surtin els esclata-sangs (tant de bó!). Diumenge passat encara vaig anar a nedar a la piscina de l'hotel, i l'aigüa estava molt freda. Aquest cap de setmana ja segur que no hi aniré, no vull morir congelat :-)

Aquesta tardor serà intensa en molts sentits:

1. Em trasllat al meu pis en un bonic experiment d'autonomia (això d'estar a 2 minuts a peu de ca els meus pares m'impedeix de dir-li "independència" je je).
2. M'he fet el propòsit de començar a estudiar opos. Els "amables" caps de personal del lloc on treball han reconvertit la única plaça de grup A que quedava lliure en una de grup B, cosa que m'ha deixat bastant fotut, però igualment prepararé opos per grup A i em presentaré surti on surti.
3. Na Llibertat. Com que la cosa no ha anat, ni prop fer-s'hi, pels canals que m'imaginava i que desitjava m'ha tocat reflexionar i curar les ferides. Encara no estan curades, però la cosa va millor.

Bé, veurem que ens reserva el destí. A part dels punts "calents" que ja he esmentat tenc moltes ganes de seguir fent cosetes a la ràdio, a les webs, anar molt d'excursió (ara que comença a fer "bon" temps), fer bici per carreteres muntanya, etc.

Ja us aniré contant.