dijous, de juny 30, 2005

Somni #2: Escopeta de balins

Es veu que darrerament el meu cap roda més de l'habitual. Des del maig, més o menys, que he tornat a somiar sovint. Avui matí el despertador m'ha interromput somiant i era un somni d'aquests molt abstractes, no com el darrer.

Estava dins una habitació i hi havia tres persones a part de mi mateix. Un home, que manipulava una escopeta de balins, una dona i un nin. Supós que eren pare, mare i fill. L'home donava l'escopeta al nin i aquest jugava i feia com que t'apuntava. Primer al pare i després a mi. Al principi ningú no deia res però després el nin tanca l'arma i torna a apuntar. Aleshores son pare li diu que no ha d'apuntar la gent, però ell segueix fent-ho. De repent veig que m'apunta i amb un moviment ràpid me llenç cap a les seves cames evitant que em fereixi amb el tir. Jo l'agaf i li començ a pegar mambelletes a la cara i li dic que això no se fa i que podria haver-me fet molt mal.

Aleshores lo més raro de tot, mentre li estic pegant deixa de ser un nin i passa a ser un moixet, petit, blanc i amb cara d'inofensiu. Deix de pegar-li i l'agaf de la pell del coll (així com s'agafa als moixos) i li seguesc donant un discurs. Mentres, la dona explica que si algú entràs dins ca seva ella li dispararia i la imatge de l'escena és veure un paller d'aquests que surt a les pelis americanes i pel finestró del primer pis veig a la dona amb l'escopeta vigilant per si s'acosta algú.

I ja està, ha estat un "somnis interruptus" pel despertador, o sigui que no puc explicar res més. És molt raro aquest, no?