dilluns, de juny 27, 2005

Somni #1: Portocolom

Darrerament he tengut somnis, cosa que feia temps que no recordava. Aprofitant el bloc he pensat que podria escriure'ls, o no, ja veurem fins on arriba l'autocensura, je je je.

La setmana passada vaig somiar que el meu amic Andrés m'explicava que havia tengut un dinar de final de curs amb els seus companys professors de l'institut. Havien fet el dinar a Portocolom i, entre d'altres hi havien anat na Carme, na Cinta, en Toni i en Tomeu. Llavors, al meu somni me diu n'Andrés "creo que hay algo que te puede interesar saber", li deman què i m'explica que se va trobar amb na L i que anava acompanyada d'un al·lot. I aquest al·lot era la seva parella (i no era en Javi) i que se casaven aquest estiu. A partir d'aquí record que continuava el somni, però de manera molt confusa. Només record que trobaven a Portocolom un cadàver surant a les aigües del port i era un home irreconeixible de cara... i no record més.

Es donen al meu somni alguns elements curiosos:
* Portocolom és on passava els millors dies de les meves vacances quan era nin perquè anava a passar uns dies al xalet dels meus cosins que té una misteriosa i enrevessada arquitectura, m'aventurava a fer exploracions pels acantalitats de darrere, anàvem d'excursió a l'Algar... evidentment Portocolom té un lloc al meu subconscient. També és el lloc on vaig dinar amb na L el dia de Sant Sebastià d'enguany i on vaig decidir deixar de veure-la, cosa que li vaig dir una setmana després.
* Un altre element curiós és que hi fos en Tomeu, una persona que aprecí força i que fa dos anys que és a Eivissa i que no pintava res al dinar de final de curs.
* Sempre, des que vaig conéixer na L, el seu novio, en Javi, em va fer nosa. Na L viu a Mallorca per qüestions de feina i el seu novio Javi segueix vivint a la península. Això m'ha portat molts mals de cap (o de cor) i al final enguany vaig decidir dir "stop". Aquesta part del somni amb na L amb una altra persona és 100% premonitòria perquè ahir horabaixa vaig saber (en el món real, a través, un altre cop, de n'Andrés) que na L està sortint pressumptament amb un al·lot que no és en Javi.
* Destacar que n'Andrés representa al somni un paper que també representa en la realitat, és la persona que en la distància, encara sap de tant en tant alguna cosa de na L i me la comenta.
* Element "boda". També té el seu què perquè la setmana passada vaig anar a la boda d'una altra al·lota que en el passat va tenir un significat especial per mi. Ara esper que sigui molt feliç amb el seu home, segur que ho seran!
* Em deman perquè record amb claretat el principi del somni i perquè es fa espès al final. Qui representa l'ofegat al port? Som jo? És en Javi?