dissabte, de juliol 30, 2005

Quina humitat!

Duc uns dies que estic a tota hora empapat en suor. Només dins la mar o la piscina puc estar sec (je je). És una sensació poc agradable la veritat. I no és que faci una calor insuportable, és que hi ha molta, però molta humitat a l'aire.

Hi ha una altra possibilitat de no suar, quedar-se quiet, assegut, davant el ventilador, però és que jo no en sé estar gaire així. Ara mateix acab de recollir la roba de l'estenidor per plegar-la i posar-la als calaixos i estic xop. Quan acabi d'escriure aquest meravellós post me posaré a fer l'escurada dels plats i no sé si acabaré patinant sobre mi mateix.

I el pitjor és que et dutxes i només d'eixugar-te amb la tovallola ja tornes a suar! És exagerat. Esper que l'estiu duri perquè m'agrada molt, però que es redueixi una mica l'humitat. Això se sol arreglar quan plou... a veure!

Una darrera cosa. A què pareix impossible que a la mateixa illa on estem fa mig any nevàs? Però és cert! M'agrada molt el temps així, variable.

Després d'aquest article tan xorra que demostra que la calor està fent patinar les meves neurones, me'n vaig a escurar.

Salut i fins prest.

ps: Val més no posar cap foto per il·lustrar això, feriria les sensibilitats de l'estimada audiència.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Que passis una bona escurada! :-P

Asterix ha dit...

Ei Xisco, je je, operació plats es va superar! No se pot dir que dignament perquè no soc cap professional, però se va fer :-)
Vaig llegir al teu bloc que estaves un poc fotut. com ho dus?
Ah, me va extranyar no veure't a cap concert del WfW... no hi anares a cap?
Ei! Al proper Pecan Pie no pots faltar sense una bona excusa, ok?