divendres, de gener 26, 2007

Anti nou blogger


Entrada al Blogger
Originally uploaded by joanet.
Ara no estic segur si era per Catalunya Ràdio o per TV3 però record un programa català on hi havia una secció on els col·laboradors deien que "els treia de polleguera". Era graciós i aquesta expressió catalana sempre m'ha cridat l'atenció.

Doncs a mi em treu de polleguera el canvi de versió del Blogger. Si han fet un Blogger nou i més xulo, doncs basta que ens canviín la versió a tots de cop i llests, però, això de les absorcions de webs pels gegants (Google, Yahoo o Microsoft) em toca els dellonsis. Primer va ser Hotmail fagocitat per Microsoft, després supós que molts més, però ara venen els de Blogger amb la p#t@ comèdia aquesta.

Durant un temps hi havia el rollo de la versió beta i jo passava olímpicament. Ara ja és la versió bona, la nova, la guai, la cool i als vagos com jo ens fan entrar per "versión antigua de Blogger". Sí, de sobte som "antiguos", uns carques, uns demodés. Ara pareix que per pena encara ens deixen escriure aquí, però està clar que si no ens canviam és que som uns pringats perquè el nou Blogger està tan de puta mare!

Doncs a mi no em fa gràcia que d'un dia a l'altre ara Blogger resulti que és Google.

I tres quarts del mateix amb Flickr (de fet és des d'on estic escrivint tot això). Ara Flickr és de Yahoo, au, i als pobres diables que vàrem estar allà quan Flickr no era ningú (ens haurien de besar els peus, je je) ara ens diuen que som els "Old skool members" (escrivint "school" malament però més "cool", quin oi que fan!).

Bé, doncs no em dóna la gana de canviar-me ni a Goolge-Blooger ni a Yahoo-Flickr. Seguiré al pie del cañon essent un vell, un desfassat i un cascarràbies.

Fins que no em quedi més alternativa... el pitjor de tot és que acabaré passant el dia menos pensat!

2 comentaris:

magda ha dit...

N´estic super d´acord. Jo també continuaré amb la versión antigua. Si fins ara era per peresa ara serà per principis. Vull ser antigua, no cool. Cool = cul

Asterix ha dit...

Ja sabia jo que hi hauria més gent a qui això li tocaria els...

Je je je, he d'admetre que si una cosa em fa peresa, intent engirgolar-m'ho per poder dir que ho faig per principis, je je je.