dilluns, de juny 05, 2006

Pecan Pie Festival


Pecan Pie Festival
Originally uploaded by joanet.
Aquest darrer cap de setmana na Marga i jo hem estat per Barna perquè tenia lloc el festival Primavera Sound. He de reconéixer que no havia tengut mai la falera d'anar a un festival. Em feia molta peresa tot el trull: les aglomeracions, la pols, la calor... però el Primavera Sound és urbà, es fa en un lloc ample com el Fòrum i no fa tanta calor com a l'estiu de ple (al contrari, he passat una mica de fred).

Sobre el cartell i els concerts trobareu la informació a la secció de concerts de s'Altraweb però el que tenia ganes de contar és que tornant amb l'avió se'ns va ocorrer una juguesca de la qual us volia fer partíceps. El tema és: si poguéssiu muntar un festival, quin festival muntaríeu? quins artistes portaríeu?.

Jo ja tenc el meu i us n'he fet ja el disseny del flyer promocional. Con veureu, igual que als macrofestivals, el meu també tendria promotors de la terra. M'he hagut de limitar a dos dies i tres escenaris: gran (Pinya Miret). mitjà (Galletes Quely) i petit (Laccao).

Esper que us faci gràcia, i a veure si us animau a muntar-vos el vostre propi festival.