dilluns, de setembre 04, 2006

Tornar (la vista) enrera

Avui m'he posat a rellegir el meu propi bloc i ha estat una experiència ben satisfactòria. M'ha encantat recordar, a partir dels escrits, com ha anat la meva vida els darrers dos anys, amb les coses més agradables i també amb els mals moments.

He recordat com ho passava de malament quan estava enamorat de na Llibertat, he recordat el reconfortant viatget a Eivissa amb n'Andrés, na Carme i en Tomeu, he recordat la primera notícia de la malaltia de na Xutxa, he recordat les excursions en bicicleta per una Mallorca que encara és bella, he recordat Ràdio Jove i l'entranyable viatget que fèrem al País Basc el sr. Cabot i un servidor a vibrar com a fans amb Wilco, he recordat com em vaig il·lussionar amb muntar el primer concert Pecan Pie amb Gabe Minnikin i sobretot la joia de compartir la meva vida amb una persona com na Marga. No me vull posar massa sensible ni escriure segons què perquè encara em renyarà (je je), però m'he emocionat recordant quan ens vàrem conéixer, el nostre primer viatge pel novembre passat, quan vàrem decidir anar a viure junts (Marga, ara faria 4 mesos segons els meus comptes inicials je je), els dies que vàrem passar a Portocolom per Pasqua, etc.

Ha estat un recorregut molt xulo i m'ha recordat perquè escric de tant en tant les meves coses aquí.