dissabte, de novembre 12, 2005

Assajant a casa


redlands
Originally uploaded by joanet.
Això ho val tot. Em sap greu recorrer al tòpic de què una imatge val més que mil paraules, però és que ahir, després d'una setmana una mica estressant en què he anat a dalt i a baix preocupat per la promoció del concert, desatenent els meus, especialment la meva comprensiva al·lota, i tal i tal, bé, doncs ahir a la fi arribaren els Redlands... i són uns al·lots extraordinaris!

Tenia una mica de por, ho he de reconéixer, però són supersimpàtics, amables, agraïts per haver-los duit a tocar a l'illa. Tot això em va tranquilitzar ja, però quan se varen acomodar al saló de ca meva, treuen les acústiques i se posen a assajar expontàniament, va ser una canya! Els Redlands són per damunt de tot un grup de grans cançons i na Hannah i n'Alex canten fantàstic. Per assajar varen tocar 5 temes (amb mi com a únic expectador... i cantant els corus): "Cold And Blue" i "Doin' It For The Country" del seu disc, "Full Moon" i una altra que no record el títol que no tenen enregistrades, i "California Stars" de Wilco. Gran moment!

A veure que tal avui. El temps està fatal i crec que pot afectar l'afluència de gent, però tant de bo s'acosti gent a sa Factoria perquè sortiran molt contents d'haver vengut. Jo, com els Redlands, ho seguiré fent pel country!