dissabte, d’octubre 08, 2005

Pecan Pie #2: The Redlands Palomino Co.


flyer copia 20050928
Originally uploaded by joanet.
Després d'aquella experiència tan positiva i interessant que fou organitzar un concert, aquells entrenyables dies que em va regalar en Gabe Minnikin i la seva al·lota Stephanie a principis de juny, m'he llençat a organitzar-ne el segon.

Abans de res he de fer constar que això no seria possible sense la complicitat d'una gent, els mateixos músics, que se pugen a un avió i se venen a Mallorca per posar-se en mans d'un entusiasta però aficionat (jo) que no els pagarà un punyetero euro pel concert. Això sí té mèrit i és molt molt d'agrair. No oblidaré mai a aquesta gent. En Gabe va resultar un tipus realment encantador i tot un gentleman. Als Redlands encara no els conec en persona però només veure l'entusiasme que tenen per venir i els mails que m'he intercanviat aquestes setmanes amb n'Alex, na Hannah i en Colin, te n'adones que estam una altra vegada davant una gent que val la pena conéixer. Els meus pares no entenen perquè me fic en aquests merders però només per viure moments com la despedida de'n Gabe i n'Steph a l'aeroport de Palma quan tornaven a Manchester, ja tot ha valgut la pena.

Aquests darrers dies m'estic entusiasmant amb els Redlands, primer de tot musicalment i després per lo que comentava dels mails. El seu disc és boníssim i va contracorrent, recuperant aquell esperit vitalista del country-rock de Gram Parsons i lluny de les depriments cançons ploramiques de tants artistes d'ara mateix. Estic esperant un poc a revisar "By The Time You Hear This..." a s'Altraweb a que el seu concert estigui un poc més proper. De veres que valdran molt la pena. Esper que tot surti bé i no hi hagi cap denou.

Com canten n'Alex i na Hannah: Doin' it for the country!!!!