dimecres, de desembre 08, 2004

No hidden track

La veritat és que no tenc la ment molt clara sobre el què he d'escriure. Només que trob que fa molt temps que no escrivia res i per dir algo... total això no ho llegeix ningú!

Passa que fa dues setmanes vaig saber que la dona del meu cosí preferit té un càncer molt extès. Evidentment que faran el que puguin per curar-li-ho, però la cosa està molt malament. Em deprimeix perquè són una parella collonuda, d'aquests que saben apreciar les coses guapes de la vida: els agrada molt viatjar per Espanya, fer excursions, la bona gastronomia, els westerns (ella i jo compartim obsessió pel western). És molt jove perquè tot això es trunqui de sobte, però el món és així, no coneix de distincions, la naturalesa és molt poc considerada. Ho passaran molt malament a partir d'ara ells, les mares, els germans i tots els que els estimam. Tant de bó...

I jo estic un poc pse pse darrerament. A la feina hi ha alts-i-baixos, especialment de tipus estabilitat laboral, rollos xungos sobre els quals un no pot fer-hi gaire. I després està na Llibertat, que ho passa malament a Mallorca i de pas m'ho pas malament jo perquè tenc aquesta sensació de necessitar-la un poc angoixant. De tota forma procur dur-ho tot bé, tot i que els meus amics ja diuen que estic més "gruñón" de l'habitual (no estaran insinuant que sempre n'estic un cert grau? quins cabrons!).

A casa molt bé! Em feia por la independència (mai no he tengut problemes amb els pares pel fet de compartir casa, ans al contrari) i ha resultat que me trob molt còmode vivint "on my own". Vaja, una cosa que em surt bé :-)

I llevat d'això, dir que el que he fet avui, una excursió en bici pel pla de Mallorca, m'ha fet molt feliç. El camp està preciós, molt moll per la pluja, els ocells, els marges i les rotes, els caminois i un ramat de mèns enmig de la carretera que m'he topat entre Montuïri i Lloret. Molt bucòlic, pareixia posat per la Conselleria de Turisme! La propera vegada me'n duré una càmara de fotos i vos (?) posaré una foteta.

Au, me'n vaig a fer-me uns ous amb patates fregides. Nyam nyam.